שמלות עד הברך בעיצוב אופנתי

באתר המוביל של המותג מימה תיהנו ממבחר אופנתי ואיכותי של שמלות עד הברך יפות ומיוחדות, רבות מהן מיובאות מאיטליה. מדובר בשמלות המתאימות לכל מבנה גוף ולכל מידה המספקות מענה מושלם לכל עונות השנה, בין אם לעונות המעבר, חורף וקיץ. את השמלות תוכלו להזמין בקלות ובבטחה דרך האתר ולקבלן לכל כתובות מבוקשת.

 

שלל שמלות עד הברך

 כאמור, באתר שלנו תיהנו ממבחר אופנתי, איכותי וייחודי של שמלות עד הברך הכולל בין היתר את דגמי השמלות הבאים:

 

  • שמלת מידי בהדפס פרחים- שמלה מיובאת מאיטליה, וואן סייז, מושלמת לעונת מעבר, באורך ברך, עם הדפסי פרחים מרעננים בגוונים של לבן וכחול, עשויה מאה אחוז מבד ויסקוזה.

 

  • שמלת מידי אוורירית- מאותה סדרה מוצעת עוד שמלה תוצרת איטליה, וואן סייז, באורך מידי עד הברך, בהדפסי פרחים בירוק ולבן, עם שרוולים ארוכים ומתרחבים, עשויה מבד ויסקוזה עם גזרה נוחה ואוורירית, מתאימה לכל מבנה גוף.

 

  • שמלת מידי עם הדפס מנומר- שמלת וואן סייז גזעית באורך מידי, מבד מאה אחוז ויסקוזה, עם הדפס מנומר הנשבר בקצות הבגד בהדפס שונה בגווניו ודוגמאותיו. לשמלה שרוולים ארוכים רחבים והיא יכולה להתאים לכל עונות השנה, כבגד ליומיום ולאירועים.

 

  • שמלת קומות כחולה עד הברך- שמלה בגזרה צעירה וייחודית, וואן סייז, מעולה לעונות מעבר וחורף, מאה אחוז טריקו, בגוון כחול עמוק, מעוצבת עם אפליקציה של יהלומים בגב בדמות ראש גולגולת. אותו דגם של שמלה מוצע גם בצבע שחור.

 

  • שמלת קומות פרחונית- שמלה עד הברך, וואן סייז, בגזרת קומות, מיובאת מאיטליה, עם הדפס פרחוני ייחודי, עשויה מבד ויסקוזה.

 

למי מתאימות השמלות

 השמלות היפות והמיוחדות שלנו מתאימות לכל אישה, בכל גיל ובכל מידה. קודם כל מדובר בשמלות וואן סייז עם גזרה שמתאימה ומחמיאה לכל מבנה ומידת גוף. כך אינך צריכה לדאוג אם בחרת אונליין בשמלה במידה שמתאימה לך. כמו כן, בהיותן שמלות עד הברך הן מתאימות גם לנשים צנועות, שומרות מסורת ודתיות, שמבקשות בגד אופנתי עם גזרה שהיא גם נאה וגם צנועה. בנוסף השמלות מתאימות לנשים בכל גיל שמבקשות את השילוב המושלם עם פריט לבוש שהוא גם נוח ואיכותי וגם אופנתי וייחודי. ניתן ללכת עם שמלות אלו ביומיום, לעבודה, בבית או בשעות הפנאי וגם כבגד לבילויים ואירועים שונים.

 

הזמנת שמלות עד הברך

 הזמנת שמלות עד הברך מוצעת בקלות ובבטחה אונליין דרך אתר המותג. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם מימה בטלפון 054-4236251 או במייל mymatelaviv@gmail.com.

 

 

חזור לבלוג