מגפי נשים שטוחים מעולם לא היו יפות, נוחות ומחמיאות יותר

לצד מגמה של נעלי עקב גבוהות, נשים רבות חוזרות למראה נוח עם נעלי ומגפי נשים שטוחים המוצעות על ידי המותג המוביל מימה בשלל דגמים וסגנונות. למותג מגוון מגפוני ומגפיים שטוחים  לנשים, כולן אופנתיות ואיכותיות, נוחות לשימוש, ומתאימות לכל מטרה. הן יכולות להשתלב עם כל מראה, ממגפיים ליומיום ועד מגפיים שטוחים ומעוצבות לאירועים ובילויים.

  היופי והנוחות שבשטוח

בימינו יש הרבה נשים שלא מוכנות לקבל את האמירה, שבשביל להיות יפות הן צריכות לסבול, ומאמינות שיופי מתחיל קודם כל בנוחות. גישה זו באה לכדי ביטוי בהעדפה של נשים רבות ללכת עם נעליים שטוחים עקב, שלא דורשות מהן לדדות לאט ובזהירות על נעלי עקב גבוהות ומאפשרות להן לצעוד בנוחות ובטחה בכל קצב המתאים להן.

המותג שלנו מצטרף לגישה זו ומציע לנשים מבחר מרהיב ואופנתי של מגפי נשים שטוחים , יפות ומעוצבות, שגם נוח ללכת איתן ושהן גם בעלות חזות עכשוויות, מרשימה ומחמיאה. מגפיים אלו מוצעים במגוון רחב של דגמים, מידות, סגנונות וצבעים, מהם כל אחת יכולה לאתר את המגף המושלם עבורה, למידתה, צרכיה וטעמה האישי.

 שלל מגפי נשים שטוחים

באתר ובחנויות שלנו מוצע מבחר אופנתי ואיכותי של מגפי נשים שטוחים, רבות מהן המיובאות מאיטליה וכוללות בין היתר את הדגמים הבאים:

  • מגף שרוכים- מבקשת מגף עם מראה מחוספס נוטף בסטייל? מה דעתך על מגף שרוכים גבוה ומעוצב, קל ונוח לנעילה ושימוש, מעור זמש שחור, הכולל אבזמים בחלקו העליון, רוכסן פנימי לסגירת הנעל וסוליית טרקטור בעיצוב מעודן.
  • מגף פרנזים גבוה- למראה הכי לוהט בחורף הקרוב מוצעות מגפי פרנזים בוהו שיק שטוחים וגבוהות במיוחד בגוון ירוק ייחודי. המגפיים עשויות מעור זמש והן מעוצבות בסגנון אינדיאני, עם סוליית גומי עמידה ועם עיטורים של אבני חן בגון טורקיז.
  • מגפי מעור סטרץ- למי שאוהבת ללכת על עקב שטוח אבל תשמח לתוספת גובה מוצע מגף שטוח גבוה של ארבעים ס"מ, מעוצב לנוחות מרבית עם סטרץ בחלקו האחורי, וכן עם עור זמש בחלקו הקדמי למראה אופנתי. כמו כן המגף ננעל בקלות ובנוחות בעזרת רוכסן לכל אורכו והוא כולל סוליית גומי עמידה.
  • מגפי פרנזים- אפשרות אופנתית נוספת למי שרוצה להרגיש בלי עקבים אבל להיות יותר גבוהה, הינה של מגפי פרנזים מעור בקו בוהו שיק מעודן, מעוצבות עם הגבהה פנימית של שבעה ס"מ.
  • מגפוני בייקר- למראה של נעלי עבודה מוצעים מגפוני בייקר עם שרוכים ועם ורוכסן פנימי, עשויים מעור וכוללים סוליית טרקטור עשויה מגומי בגובה של שלושה ס"מ. כמו כן אנו מציעים אפשרות של מגפוני בייקר מעור לבן לק עם שרוכים וסוליית עור בגובה של ארבעה ס"מ.

     הזמנת מגפי פרנזים

    הזמנת מגפי פרנזים מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וסיוע מקצועי הגיעו לאחת מהחנויות שלנו בתל אביב או בהרצליה או צרו קשר עם מימה בוואטסאפ 054-4236251 או במייל mymatelaviv@gmail.com.

     

     

     

    חזור לבלוג